Egy skizofrén élet mindennapjai

Egy skizofrén élet mindennapjai

Válaszok

nem gondoltam volna, hogy ennyien elolvassák...

2019. január 20. - csakférj

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy ennyien el fogjátok olvasni amit írok. Pár dolgot szeretnék tisztázni. :)

Bevállaltad..
Amikor elvettem, "tudtam", hogy beteg, de nem voltam tisztában a betegség részleteivel.. ő is, és a szülei is bagatelizálták a dolgot. Mivel élettársak voltunk, nekem nem adott semmilyen információt az orvosa, mert nem voltam családtag. Miután elvettem, a kezelőorvosa behívott, és akkor lettem teljesen felvilágosítva mindenről.

A "lépésről".
Igen, felmerült már bennem, hogy lelépek, végleg szakítok ezzel az élettel. DE....
A legutolsó kórházba kerüléskor a gyereket elvittem gyerekpszihodokihoz. Mivel pályaválasztás előtt voltunk, elsütöttem pályaválasztási segítségnek, de megkértem a dokit, mérje fel a gyerek viselkedését, mennyire befolyásolja őt az otthoni lét.. Hála istennek, semennyire, legalábbis nem vett észre semmi aggasztó dolgot.

Amikor öltözött a gyerek, a doki félrevont, és megjegyezte, hogy bizony ez kétséges kapcsolat, de tudjuk mi lesz a vége, két kísérlet után magas az esélye a harmadiknak.... velem vagy nélkülem, meg fogja próbálni biztos... igaz, nélkülem felgyorsulnak a folyamatok..

Tehát, megerősítette azt az érzésem, hogy ha én lelépek, akkor egy gyors összeomlás lenne a nejemnél, és ezt nagyon nehéz feldolgozni ám...

A másik dolog - tudom, most fognak majd jönni az anyázó kommentek, hogy a pénzt nézem -, az a pénz... Közös háztartás, közös hitel, közös lakás.. Ha válás van, a lakást el kell adni, kitörlesztjük a hitelt, elfelezzük a pénzt... és marad kb 2.5millió forintom.. abból így 45 év felé az életet újrakezdeni szerintem majdhogynem képtelenség...

Minek panaszkodsz..
Félreértés ne essék, nem panaszkodok! De ki kell írnom magamból, megosztani valakivel, mert egyébként nem tudom senkivel... tehát, így anonim módon próbálok könnyíteni a lelkemen, hátha segít, hogy tisztábban lássak...

A többi kérédésre... Nem, már nem szeretem, de tisztelem őt, mint nőt, mint a gyermekem anyját. A jelen álláspontom, hogy kitartok mellette, amíg tudok.

Fordultam már szakemberhez a saját gondjaimmal.. kaptam jó kis bogyókat, boldogság is volt ezerrel, de kezdtünk széthullani... akkor rájöttem, hogy én nem hangulatjavítózhatok, mert megérzi, hogy gyengébb vagyok, hogy nem tud rám támaszkodni, és akkor jön a baj, a szétcsúszás...

Betegségtudat.. van neki, de hajlamos az "öngyógyításra", ami a gyógyszeradag lecsökkentését jelenti nála.. és ugye, neki mindig az a normális tudatállapot,amiben van... ha bele merek szólni, én vagyok a legutolsó szemétláda...

Másokra nem veszélyes ( kivéve engem, mert néha, amikor kiakad, bizony csapkod, és nagy lelkierő kell, hogy ne üssek vissza... ). Gyereket óvja, néha túlságosan is, mondhatni ki van nyalva a segge... :) De mostanában, ahogy kamaszodik a gyerek, kezd neki ellentmondani, és ezt nehezen tudja kezelni C.

A bejegyzés trackback címe:

https://skizoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8314578898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakférj 2019.01.20. 22:39:14

@egy vödör korom: van benne igazság... de azt is vedd figyelembe, hogy az első cirkusznál még vakszerelmes voltam... és szép lassan jött minden, mire feleszméltem, már belekerültem ebbe a spirálba, ahonnan nehéz kitörni.. Akarja a fene feláldozni magát, de a biztos tudat, hogy ha lépek, C. teljesen összeomlik lebénít... lehet, hogy magamban már én is kezdem félreértelmezni a saját szerepem, de ezt az egész blogot is azért indítottam, hogy lássam, kívülről hogy látják mások a helyzetet, ha számomra negatív is a vélemény. a célja kezd beválni, hiszem sokan olvasták, és szóltak hozzá... amin meglepődtem, de jó.
Érzem, tudom, változtatni kell, de még nem tudom mit, hogy, és konkrétan kivel, mivel is van a baj... remélem ezzel a nem megszokott módon sikerül döntésre jutnom.

Valaki Aki066 2019.01.21. 09:08:24

@csakférj: Nem omlik ossze. Sot kevesebbet lesz korhazban. Nalunk ez volt: ket evente korhaz, fixen. 8 eve jottem el, azota egyszer sem. Volt ket komolyabb visszaeses, de azt kezeltek.

Az elozo hozzaszolonak igaza van. Te vagy a baj vagy barki, akivel kapcsolatba kerul. Ha ez 15 percig tart meg birja, ha egyutteles, kiakad. En is mindig szidva voltam, minden baj forrasa voltam. A gyereket meg tulszerette, a legszarabb idoszakaban is ellatta. En is aggodtam, hogy mi lesz nelkulem, de jobb lett. Illetve mashogy lett szar, de visszanezve az elmult eveket, jol dontottem.

Irtal a penzrol is, nem kell ezzel foglalkozni. Hagyj ott mindent, ird le a veszteseget, ugyis a gyerekede lesz egyszer. Hibaztal, ki se szalltal idoben, ez a szabadulas ara. En is ugy jottem el, hogy a ruhaimat hoztam es kesz.

Volt foallasom, eljottem 4 kor, 6 ra mentem trogerolni. Polcpakolas, raktari melo, kajafutarkodas, mikor hol kellett kapacitas. Rohadt sok a beugros melo lehetoseg. Szolnak ha kellesz, ha ket hetig nem ersz ra, de ujra jelentkezel, hivnak ujra. A lenyeg, hogy oda kell tenni, amikor csinalod. Nincs idod, energiad gondolkodni, befordulni, a penz meg jon. 6 evig eltem igy. Van mar normalis tartalekom, beszalltam egy lakasba, albi dij fizeti a hitelt, jo lesz a gyereknek kesobb.

Most, hogy nalam a gyerek, nem csinalom a masodallast, vele foglalkozok. Ha megy egyetemre, ujra fogom, amig tanul. Le kell szarni a penzt, amig elszant vagy, barmibol fel lehet allni, ami anyagi termeszetu.
süti beállítások módosítása